Jeżeli rozpoczynasz działalność bądź chcesz zmienić sposób prowadzenia firmy na bardziej nowoczesny – mamy dla Ciebie doskonałe rozwiązanie, jakim jest nasza usługa wynajmu adresu dla firm.
Oferujemy Ci możliwość otrzymania profesjonalnej obsługi biura bez konieczności stałego wynajmowania lokalu i zatrudniania pracowników.
Jak to jest możliwe?
Specjalizujemy się w świadczeniu usług zakładania wirtualnego biura. Klientom proponujemy rejestracje podmiotów gospodarczych pod naszym adresem. Oznacza to, że podpisując z nami umowę, możesz wskazać, jaką swoją siedzibę nasz obiekt.
Co zyskujesz?
Możliwość podania naszego adresu przy wpisie do Krajowego rejestru Gospodarczego i posługiwania się nim we wszystkich urzędach – bez konieczności wynajmu lokalu i płacenia wysokiego czynszu. Ponadto gwarantujemy Ci odbiór i przesyłanie korespondencji firmowej oraz obsługę telefoniczną z własnym numerem telefonu i faxu.
Nasze profesjonalne przygotowanie pozwala nam na prowadzenie księgowości twojej firmy wraz z obsługą ksiąg handlowych dla podmiotów gospodarczych.
Dzięki współpracy z nami możesz skupić się na kierowaniu swoim biznesem, oszczędzasz czas i pieniądze i uzyskujesz prestiż w postaci adresu firmy w atrakcyjnej lokalizacji.
Krótka historia Spółki
Amset jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością powstała w 2006 roku. Głównymi udziałowcami Spółki są Adam Krynicki i Dorota Koszewska, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych polskich spółek. W 2009 roku Spółka połączyła się ze spółką Sintra. Spółki przyjęły nazwę Amset. Podstawową działalnością Spółki od szeregu lat jest prowadzenie wirtualnych biur. Pod naszym adresem przy al. Wilanowskiej 7a/32 w Warszawie zarejestrowało się przez cały okres działalności Spółki ponad 100 podmiotów gospodarczych.
Nasza lokalizacja w nowoczesnym osiedlu na Polach Wilanowskich jest z jednej strony prestiżowa, z drugiej zaś wygodna ze względu na łatwość zaparkowania samochodu.
Pomagamy w rejestracji spółek w KRS, przyjmujemy i rejestrujemy dla naszych klientów korespondencję, dla szeregu klientów prowadzimy księgowość. Nasi klienci mogą skorzystać z pomieszczeń konferencyjnych do odbycia spotkań ze swoimi kontrahentami.